חידוש סוכנויות לביטוח בע"מ- ביטוח מחלת סרטן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אבקש להתריע על כך שאף חברת ביטוח (חוץ מסוכנות "חידוש" מת"א שכן עושה את זה ) לא רוצה לבטח חולי סרטן. מה אנחנו מצורעים ? למה כן מבטחים חולי סכרת, חולי לב וחולים אחרים ??? אני קורא לחברות ביטוח להרים הכפפה ולבטח אותנו. אני קורא לאגודות השונות ולעמותות השונות לפעול למעננו. בינתיים, אפשר לפנות ל"חידוש" סוכנויות לביטוח מתל אביב. לצערי אני לא זוכר את הטלפון אבל אפשר לברר ב-144. בוריס אלבין.
הטלפון הוא : 03-5608555 פקס:03-5609815