שאלות לחוות דעת נוספת.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכל מי שמשתתף בפורם ויכול ליעץ לגבי מה כדאי לשאול כשהולכים לקבל חוות דעת גוספת תמיד מתכננים לשאול המון שאלות ובסוף שוכחים אז אשמח לקבל רעיונות לשאלות.
באתר שלנו, תחת מידע/מידע רפואי, ישנו קובץ הנקרא "שאלות לרופא - מה עלי לשאול ?". ובו שאלות שכדאי לשאול את הרופא. את מוזמנת להעזר בו, אנו מקוות שהוא יסייע לך. בהצלחה, צוות אחת מתשע
מומלץ לקרוא באתר של "אחת מתשע" גם את הפרק על חוות דעת שניה, בקישורית http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=secondop.doc
דעה נוספת רצויה אך עשויה להביא אותך לקבל אחריות על קבלת ההחלטה לגבי הטפול. אונקולוג מומחה שהייתי תתחת מעקב אמלו במשכ שנים שאיתו התיעצתי לאחר כריתה וקבלת תוצאות הפתולוגיה שלל לחלוטין טיפול כימוטרפי.. אונקולוג אחר בבי"ח בו ביצעתי הכריתה הציע סידרה של 8 טיפולים מסוג אחד ולבסוף אונקולוג שני שאליו פניתי לקבלת דעה נןספת יעץ לי סידרה של 6 טיפולים ועלי היה להחליט מה אני רוצה לעשות. מאד מבלבל וקבלת ההחלטה והאחריוצ לזה מאד מתישה. בהצלחה בקבלת ההחלטה והטיפול