צביעת שיער
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם מותר לצבוע שיער במהלך טיפול כימו. עדיין לא נשר השיער ומדובר בשטיפת צבע
חבל על הכסף וחבל על הזמן. ויותר חבל למצוא קבוצות שיער צבוע על הכרית. ובמיוחד להיגעל שמא השיער נושר לצלחת...... לדעתי עדיף להסתפר במספר 0. ובע"ה השיער צומח לאחר הטיפולים. ואם את מאיזור חיפה אוכל לעזור לך. אני מספרת את עצמי. חג שמח ורפואה שלימה.
אין בעיה, העיקר שיהיה צבע יפה
מתחשק לי לחלוק קצת על דר לאופר ולהעיר שבתקופת הטיפולים הריח של צבע השיער, העקצוץ, תחושת הרעילות והתגובה של העור עלולים להיות בלתי נסבלים עם זאת אני מצטרפת אליה ומסכמת: לא הבל החן ולא שקר היופי מה לעשות? אולי למצוא שביל זהב של צבע טבעי.