מעוניינת לברר תוצאות ממוגרפיה ואולטרסאונד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי לפני חצי שנה בבדיקת ממוגרפיה (לאחר 18 שנים שלא נבדקתי) שבעקבותיה מומלץ לי לחזור לאחר חצי שנה, חזרתי לביקורת ומיד שלחו אותו שוב לממוגרפיה ואולטרסאונד, התוצאות הגיעו אך אין לי דרך לדווח עם הרופאה ולעת מה פירושן, אשמח לעזרה.
מיה שלום, ניסיתי להשיב אך כעת הקובץ שצירפת לא זמין לי לקריאה. זוכרת שלא היה משהו מדאיג. את יכולה לנסות לשלוח שוב.. בברכה ובריאות שלמה
כעת הצלחתי לפתוח הקובץ שוב, נראה שיש שני ממצאים בעל אופי שפיר (לא מדאיגים לכאורה) - לא ציינת אם נבדקת ע"י כירורג/ית (מומלץ!) ולדעתי אם הבדיקה תקינה יש לחזור על US לאחר 3-4 חדשים. כמו כן רק בתנאי שהממוגרפיה תקינה.