לכולן-בחילות ותחושת קבס מתמיד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשתי לפני AC רביעי ואח"כ 12 טקסול, במהלך 3 השבועות בין AC אחד למישנהו סובחלת גם אחרי ההתאוששות מהטיפול (שנמשכת 5 ימים ) והחזרה לעבודה מתחושת קבס,ובחילה מתמדת,אך לא מקיאה. למה זה קורא, האם עקב פגיעה בריריות דרכי העיכול, האם אח סיום הטיפולים תופעה זו תישאר או תעבור (מעבר לתופעות האחרות.....) תודה לכן מן הבעל.
כנראה שהסיבה לבחילות ולהקאות היא אכן פגיעה בריריות דרכי העיכול, והעובדה שמדובר ברעלים. אך אל דאגה - הבחילות וההקאות נעלמות לחלוטין לאחר סיום הטיפול הכימוטרפי.