to Dr Laufer
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' לאופר בקשר להודעה הקודמת, כנראה שלא הסברתי את עצמי. ההקאות שאני חוויתי התרחשו למעשה באמצע הזרקת הכימו ולא בין כימו לכימו. כל רצוני לדעת שזה אינו חריג. למעשה אין לי בחילות בין כימו לכימו וזו הפעם הראשונה שאני חווה הרגשה זו. התופעות היחידות שיש לי למזלי הם תחושה לא נעימה בפה, יובש נוראי וטעם תפל של כל דבר שאני מכניסה לפה. חג שמח, אתי
אתי הקאות כמו אלה שתיארת, קורות. לעיתים הן עצמן תגובה לתרופות נגד ההקאות. לפני הטיפול האחרון שנשאר לך, כדאי שתבררי בדיוק מה קיבלת בפעם הזאת, כי סביר שאפשר לשנות קצת את הטיפול נוגד הבחילה, ולחסוך לך את החוויה הלא נעימה הזאת.