מחזור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני ,כשנתיים אחרי כימוטרפיה 4 טיפולי CA .המחזור פסק מיד.והשבוע חזר לי המחזור עם כל התופעות הרגילות,(יש לי שחלה אחת שתפקדה עד לטיפולים) מה עלי לעשות?
לשמוח. לשמוח שהגוף מצליח להתגבר. אני חושבת שבסך הכל זה סימן טוב אם כי לא בטוח שהמחזור יהיה סדיר. אבל אני לא רופאה ומה שאני כותבת זה רק מניסיון אישי.
אני חושבת ששכחת לציין פרטים חשובים בשאלתך, כגון האם הסרטן שלך היה רגיש להורמונים? האם את מקבלת טמוקסיפן (או ארימידקס)?