לגו"ד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, נכנסתי לSENT שלי, וגיליתי שהשליחת תשובה הקודמת שלי אלייך נכשלה, וגם הנוכחית (שניסיתי לפני כמה דקות) נכשלה. הכתובת היא מה שמופיע בהודעות שלך כאן. יש לך כתובת אחרת אולי? ביי, ענת
לענת שלום אני מאד מודה לך על הנסיונות שאת עושה לחזור אלי באימייל מאד מוזר שאינך מצליחה על כל פנים זו הכתובת שלי אודה אם תמשיכי לנסות המון בריאות גו"ד
סליחה שאני "מתערבת" אבל.. כתבתי אתמול לגו"ד מייל והודעתי לה שמשום מה תגובות בפורום המיועדות אליה מגיעות אלי למייל. המייל נשלח אליה "בהצלחה". מזה נובע שכתובת המייל שלה בפורום תקינה. חג שמח רעיה