ביטוח חו"ל לחולי סרטן,- יש תשובה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לתדהמתי גיליתי שאף מבטח לא רוצה לבטח חולי סרטן שנוסעים לנוח / לנפוש בחו"ל. לשמחתי- לאחר בדיקה וחיפושים,- מצאתי שיש גוף אחד שמוכן ואף מטפל בעניין ואני מביאה כאן, לטובת חולים את שמו. חידוש סוכנויותלביטוח בע"מ : טל: 5608555 03 הנ"ל ביצעו לי, באהבה, ביטוח כנ"ל. אלה
אומנם, מחד, יש להודות ל"חידוש". מאידך,- צריך להתלונן ולהתרעם על כך שחברות ביטוח אחרות לא מוכנות לבטח אותנו. חבל שרק גוף אחד מסכים. אבקש לצעוק: "למה חברות ביטוח אחרות לא מבטחות אותנו ?"
תמורת סכום נוסף ( נוסף על הביטוח הרגיל) ואישור מהאונקולוגית עשו לי ביטוח לחו"ל בלי בעיה. כך שיש עוד מבטח. אין לי כאן את השם, אם נחוץ למישהי - תודיעו ואברר. נסיעה טובה.