בלוטות תגובתיות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלתי כבר את השאלה הזו בפורום וד"ר בן ברוך ענתה , אבל זה לא מסתדר עם מה שהרופאה שלי אמרה. בביופסיה היתה לי בלוטה אחת נגועה. ובניתוח אחרי כימוטרפיה נאמר שאין תאים סרטניים , אבל אובחנו בלוטות עם "REACTIVE CHANGES", לי הרופאה אמרה שהשינויים יכולים להות כתוצאה מזיהום וכו', ומשתשובה של ד"ר בן ברוך עולה כי הם תגובתיות לטיפול , דהיינו היו נגועות והבריאו. מה דעתך?
שלום שירה, האדם הכי מוסמך לענות על השאלה שלך הוא הפתולוג שראה את הבלוטות ותיאר אותן: האם השינויים התגובתיים נראים מתאימים לזיהום או לתגובה לטיפול כימוטרפי. את יכולה דרך הרופאה שלך להפנות את השאלה אליו.