שאלה לאונקולוגיות - כאבים עזים-דחוף
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעקבות טיפול וירידה חדה בלויקוציטים אני מקבלת זריקות נופוגן, מלוות בתופעות הלואי הידועות(כמו שפעת וכאבים קלים בעצמות לאחר כל טיפול מופיעה אצלי ירידה חדה בלויקוציטים ואני מקבלת זריקות נופוגן. הן מלוות תמיד בתופעות המוכרות( כמו שפעת קלה וכאבים קלים בעצמות). ה פ ע ם ,לאחר 3 זריקות, נתקפתי בכאבים עזים במיוחד באגן (בשיפולי הגב) ובצואר עצם הירך, מקרין עד לברכיים. ברור לי שזו לא פריצת דיסק, כי אני במצב מנוחה בימים אלו. שאלותי(אין לי אפשרות ליצור קשר עם רופאיי בשעות הקרובות): האם אפשר לקחת נורופן, כי אינני מסוגלת לסבול עוד. האם זאת אכן תופעת לואי של נופוגן. האם לעשות הפסקה של יום בזריקות. אודה מאד מאד על התייחסות מהירה ומועדים לשמחה!
לפני שמזריקים את הזריקה לוקחים אדוויל ומשתדלים שזה גם יהיה לפני שהולכים לישון בלילה. אצלי זה עובד טוב
אם אינך אלרגית, את בהחלט יכולה לקחת נורופן. כנ"ל לגבי אופטלגין וקוד אקמול. הכאבים הנגרמים מניאופוגן עלולים להיות קשים מאד. כדאי שתיבדקי ותשוחחי עם רופאיך גם על אופציות אחרות. אם הכאבים ממש לא ניסבלים, ואין לך חום, נסי להפסיק ליום- יומיים את הניאופוגןץ הרגישי טוב
תודה לד"ר לאופר ול-ד.