קשיי נשימה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני ארבעה ימים קיבלתי את הטיפול הרביעי של cmf. יום לאחר מכן התחילו קשיים בנשימה. "כאילו אין די אוויר". האם יש קשר לטיפול? תלודה מראש על כל תשובה. הרבה בריאות וחג שמח.
אין לי די פרטים עליך. בעיקרון הטיפול שקיבלת לא אמור לצור קשיי נשימה. יתכן שאת אלרגית לאחד החומרים, או שקיבלת הרבה מאד נוזלים. הייתי מציעה לך לפנות עוד היום לבדיקת רופא!!
האם צסטות גורמות לקשיי נשמה לפני 4שניים עברתי נתוח לאוצאת גדול שפיר ומעז יש לי בעיות בעבוית קושי לנשום או.שהצסטות גורמות לזה אודה לכם אם תענו לי בהקדם אני בת 45 תודה לכם ,,,,,,,,,,