שאלה לאונקולוגים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי השבוע טיפול כימו ראשון caf אבל התברר שאקו לב שעברתי מראה נתון פליטה 50. כשל אדם בן 70 כפי שתארה בפני האונקולוגית .אציין שגילי הוא 50 .מה המשך הטיפול במקרה כזה .האם יש תחליפים לאדריאמצין הקשה או דרכים אחרות לעקוף את הבעיה .מה עלי לעשות . אני חוששת מנזק בלתי הפיך ללב. מצפה לתשובה תודה
יש כמובן מה לעשות, אך היעוץ במקרה שלך לא יכול להנתן דרך הפורום, יש צורך במלוא הפרטים הרפואיים לפני כל החלטה. האם האקו בוצע לפני הטיפול או אחרי הטיפול?
לי החליפו לטקסוטר (בלי גרורות זה מאוד יקר ) אבל מסייע. גם אני בת 50. תשאלי ותהיי בריאה זה לא גורר נשירת שיער וכאלו...
באיזה בית חולים את מטופלת. אני מניחה שזה תלוי בגישה. כמה טיפולים היית אמורה לעבור ואיזה . גם אצלי אין גרורות . תודה