כדור לחמש שנים - שאלה לרופא
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נודה לי השבוע שאינני יכולה לקבל כדור ל 5 שנים טמוקסי 20 כפי ששאר החולות מקבלות כי התגובה שלי שלילית מה בכל זאת עלי לקחת ולמה לא נתנו לי כלום עד עתה? אני אחרי 2 סרטנים שנה שעברה בצואר הרחם והשנה בשד. חג שמח ותודה
לקריאה נוספת והעמקה
אם לגידול אין קולטנים להורמונים אין מקום לטיפול בכדורי טמוקסיפן. לגבי מה לקחת ומדוע לא נתנו כלום - זו שאלה לרופא האונקולוג שלך שמכיר את כל פרטי מחלתיך. אם אינך מקבלת תשובות מספקות את תמיד יכולה לפנות ליעוץ נוסף.