ברכת חג שמח מח.ס.ן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ח.ס.ן מאחלת חג שמח לכל משתתפי הפורום . מי יתן ששנה זו תביא לנו אושר שלווה, בריאות , חום ואהבה ושכל משאלות הלב תתגשמנה בהזדנות זו לידיעתכם: ח.ס.ן- פותחת קבוצות תמיכה חדשות ב: - נהריה - טבעון - פתח תקווה - קרית גת - אשדוד לפרטים אפשר להתקשר לקו תמיכה ומידע של ח.ס.ן: 1-700-50-66-00 www.hosen.co.il יוסי
האם יפתח גם בקריית שמונה? מתי? והאם בזמן ההקרנות ברמבם אפשר להשתתף בחיפה? היכן? מה זה מחייב? לאן לפנות?
שלום א. יש לח.ס.ן כ 20 קבוצות באזורים שונים קיימת קבוצה בקרית שמונה לפרטים ניתן לפנות לרונן סבג - מרכז איזור הגליל העליון נייד - 054-7604202 גליל מערבי - נירה דגני - נייד 052-3789880 מרכז ודרום הדס הרשמש - נייד 054-4562612 חג שמח לכולם יוסי