הקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מקבלת כרגע הקרנות בבלינסון - היום יום שני התחלתי את סדרת חמשת ההקרנות האחרונות והממוקדות נאמר לי ע"י הטכנאים שהתייעצו כמובן עם הרופא שבגלל שצטרך לקבל 3 הקרנות עד החג ואח"כ יהיה מרווח גדול מידי לעוד שתי הקרנות נוספות ואחרונות - רצוי שאקבל 3 הקרנות מרוכזות יותר במקום חמש, ואסיים את הכל לפני החג כלומר ביום רביעי הקרוב. האם זה מקובל - והאם לא תהיה שום בעיה - וכמובן האם יש סיבה לדאגה מצידי או שאני יכולה לסמוך במאה אחוז על הרופאים והטכנאים. אודה על תשובה מהירה חג שמח דליה
זו באמת שאלה שאין אפשרות לענות דרך הפורום, דברי עם האונקולוג שלך או עם הרופא ביחידת הקרינה.