לרופאים שלום
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אימי היתה היום בפגישה הראשונה עם האונקולוגית לאחר ביצוע הבדיקות ובסיכום נכתב: סרטן שד דלקתי , אודם ובצקת בעור. בלוטה בבית השחי. אין גרורות ב- CT ומיפוי עצמות! צביעת הרצפטורים : ER חיובי, לPR שלילי (3+) HER-Z חיובי מה משמעות צביעת הרצפטורים והתשובה שהתקבלה?
תיקון: צריך להיות כתוב HER-2 במקום HER-Z.
המשמעות היא שלאימך יש סרטן שד דלקתי שכנראה שלך גרורות לבלוטות בבית השחי. אין עדות לפי הצילומים שיש גרורות מחוץ לשד ובלוטות. הגידול רגיש להורמונים וגם רגיש להרצפטין (חלק ניכר מסרטני השד הדלקתיים רגישים להרצפטין). אימך צריכה להתחיל טיפול כימי בהקדם.
תודה על התשובה אימי מתחילה מחר טיפול כימותרפי, וכולנו מקווים שהוא יצליח.