לדר בן ברוך שלום
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מאוד מעוניינת להגיע אליך ליעוץ,לא כל כך מצליחה להשיג את הטלפון שלך האם תוכלי לכתוב לי למייל? תודה רבה וחג שמח.
שלום עליזה, בצד שמאל של העמוד מתחת לנושאים בפורום כתוב יועצים שלנו, שם יש את כל הפרטים על הרופאים. בברכה, צוות אחת מתשע
דר שלום לאחרונה יש לי כאבים חזקים בחזה מצד ימין אני בת 25 למי עליי לפנות וממה זה יכול להגרם?
אני מבינה שאת מתכוונת לכאבים בשד ימין. כדאי לפנות לכירורג שד, לצורך בדיקת שד. לפעמים יש כאבים שד לפני מחזור הווסת. סרטן שד מאד לא שכיח בגיל 25, וכמו כן כאבים אינם סימן לסרטן, כך שמבחינה זו את יכולה להיות רגועה, גשי להבדק בכדי לשלול בעיות אחרות.