שאלה לרופאות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אימי אובחנה כחולת סרטן השד מסוג קרצינומה דלקתית, כאשר הגוש עצמו מסוג אינפרטריטינג האבחנה נעשתה לאחר כשלושה חודשים שטענו שזוהי דלקת. היא נישלחה לסיטי ריאות, כבד, מוגה לב וסיטי עצמות. כל הבדיקות תקינות ללא כל ממצאים חריגים! האם זה נחשב שהמחלב בתחילתה? כיצד מטפלים בסוג כזה של סרטן? מהם סיכויי ההחלמה מסרטן זה שכן הוא נחשב לנדיר?
מורן לא לחלוטין הבנתי את שאלתך, ואף חסרים לי פרטים רבים. מכל מקום, אם היא ללא גרורות הטיפול הוא אותו טיפול כמו במחלה לא דלקתית. וכמובן, יש לה סיכויים להבריא! מה מצב הבלוטות והרצפטורים? איחולי החלמה