החזרת תחושה בשד לאחר שחזור .
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כשנה וחצי לאחר כריתה ועם שתל קבוע. האם יש דרך לשפר את התחושה באזור השד כדי שארגיש יותר שהוא חלק ממני? תודה.
היי שלומית לעולם , לצערי הרב, לא תהיה לנו תחושה בשד המשוחזר. אל תשכחי שעצבים הוצאו, השריר הוצא, ומה שיש לנו למעשה, זה שקית סילקון ומעליה עור. המון בריאות רונית
שלומית, לצערי, אין דרך חזרה. העצבים נפגעו ויחד איתם עם היכולת להרגיש. התחושה הפיזית המוזרה בשד היא התזכורת היום-יומית למה שעברנו. כדי להרגיש שהשד הוא חלק ממך, את צריכה "להשלים" איתו ולקבל אותו. כלומר - קבלה נפשית ולא פיסית. ברגע שתגיעי למצב של שלמות, התחושה המוזרה כבר פחות תפריע לך. הרבה בריאות, אפרת