לסמדר - ספרים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
השאלה שאת מעלה היא חובקת עולם ובעצם מחלקת את הקוראים לשני מחנות עיקריים. במחנה האחד נמצאים אלה שקוראים כדי להתבדר, להעביר זמן ולהסיח את הדעת. במחנה השני נמצאים אלה שמחפשים דרך באמצעות קריאה ושעבורם ספר הוא מקום של למידה והכרות. יש בודאי עוד כמה תתי מחנות ויש מספיק מדפים ומספיק ספרים וכל אחד יכול למצוא את הספר שמתאים לו.
אי אפשר גם וגם? קצת מזה וקצת גם מהשני, כך שיש גם עניין וגם הנאה...
בשביל ההנאה הצרופה אני קוראת את ולאישה. רצוי בשירותים. במעט הזמן שיש לי לקרוא אני משתדלת שזה יהיו או על ארצות רחוקות או רעיונות שלא חשבתי עליהם לבד ודווקא חבל. כשהייתי נערה קראתי הכל הכל כולל שטויות במיץ עגבניות, כולל ספרי עיון ביזריים אבל אז גם אכלתי הכל לא היו לי העדפות ונידמה לי שקראתי בשביל להכיר את העולם ואת השפה, רציתי להציץ לתוך עוד חיים ועןד צורות מחשבה כמה שיותר הלכתי גם לכל הצגה והתיידדתי עם כל אדם שחצה את דרכי ועכשיו ברצינות גמורה - גמר חתימה טובה, כיף לי להכיר אותך