ממוגרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר בידיקתי בממוגרפיה בפעם השינה ניכתב לי שיש לי ריקמה פברוגלנדולרית עוות הארכיטקטורה ממוקם בריבוע פנימי עליון קרוב לוודאי סופראימוזיציה של ריקמה פיברוגלנדולרית לאחר שניבדקתי אצל כירוג ניתבקשתי לעשות סונר ובתשובה ניכתב לובולות ודוקטים תקינים לא נצפו ציסטות או גושים לסיכום ללא ממצא סונוגרפי מה זה אומר?
שלום ריקי, עד כמה שאני מבינה - וקשה מאוד לתת תשובה בלי לראות את הצילומים ממש - בממוגרפיה נראתה כנראה רקמה קצת מעובה, עם קצת עוות של המבנה של השד - והם חושבים שמדובר ברקמה ש"עלתה" על הרקמה הסמוכה (סופראימפוזיציה). הרבה פעמים במצבים כאלה נהוג לחזור על צילום עם לחץ מקומי כדי "להשטיח" את הרקמות ולראות אם לא מסתתר משהו מאחוריהן. חשוב גם להשוות את התמונה לממוגרפיות קודמות, אם נעשו. תשובת האולטרסאונד תקינה. מה זה אומר לגביך - זה משהו שאת צריכה לברר עם הרופא המטפל שבדק אותך.