כאבים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 41+ יש לי התקן מירנה מזה כ-7 חודשים. מאז ההתקן אני חשה כאבים בשתי השדיים עם כבדות מדי פעם. (ידוע שבמירנה יש תופעת לוואי של גודש בשדיים) אך כשבוע אני מרגישה כאבים רק בשד השמאלי שמלווה בכאב לאורך היד השמאלי. קבעתי תור לרופא כירורג לעוד שבועיים, אך בנתיים אני מאוד מודאגת האם זה יכול לנבוע כתוצאה מהורמונים?
שלום דינה, קשה מאד לתת אבחנה כאשר אין פרטים מלאים. אנו ממליצות בכדי להסיר דאגה מליבך תנסי להקדים את התור לכירורג שד או פני למרפאת שד בקופת חולים לשם בדיקה. במקביל את יכולה גם לפנות לגניקולוג המטפל שלךולשאול אותו את שאלותייך. בברכה, צוות אחת מתשע