גלי חום בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האמת אני פוחדת אפילו להיכנס לכאן אבל אני חייבת. אני בת 31, אמא לשתיים ומזמן לא עברתי בדיקת שד. בשבוע האחרון אני מרגישה מעין גלי חום בשד השמאלי. זה בא בגלים ואני מרגישה חום פנימי בשד. אני מאוד מודאגת, האם יש סיבה לדאגה? חשוב לציין שאין במשפחתי סרטן שד, ועוד דבר חשוב אני צריכה לקבל ווסת עוד יום יומיים, האם ייתכן שיש קשר?
שלום אדווה, אנו מקוות כי אין לך סיבה לדאוג , ומעבירות את שאלתך לחוות דעת אחד מרופאי הצוות כדי שתקבלי תשובה מוסמכת.
אדווה שלום, התחושה אותה את מתארת, היא שכיחה. אין סיבה לדאגה. אכן, תחושה של "אי-נוחות" לצורותיה השונות אופיינית לתקופה שלפני המחזור. מומלץ, ככלל להתמיד במעקב שגרתי במרפאת שד מקצועית. בברכה,