קשר משפחתי...
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לרופאה שלום אני חילתי בסרטן השד וכעת אני בטיפולים. לא היה לנו במשפחה לפי ידיעתי קודם לכן. אבי חעומת זאת חלה בסרטן המעי הגס ונותח . באונקולוגית לא ממש התייחסו לנושא בכובד ראש וציינו שאין קשר. שאלתי היא האם עלי לעבור קולונוסקופיה ואם כן מתי. האם הct מספיק לעת עתה.
לאירית שלום לא ציינת את גילך. על פניו, יש מקום שתבצעי קולונוסקופיה, אם כי ניתן אולי לדחות זאת עד לאחר סיום הכמותרפיה. בינתיים, ניתן לבצע בדיקת דם סמוי בצואה כבדיקת סקירה. רצוי לעשות זאת כאשר מניין הטסיות תקין. דר' חיים גוטמן