עור מגורה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי לפני יותר משבועיים למפקטומי והוציאו לי מספר בלוטות לימפה (שלא היו נגועות), עד היום מאוד כואב לי כשנוגעים בעור באזור שקרוב לבית השחי, זו מעין צריבה, שאפילו חולצה שנוגעת במקום או משפשפת קלות - מפריעה וכואבת. ניסיתי למרוח במקום קרם לחות, כי גם התחילו קצת קילופי עור, אבל זה לא עוזר. יש למישהי רעיון/עצה/פתרון מישהי התנסתה ב"חווייה" כזאת אחרי למפקטומי?
לקריאה נוספת והעמקה
איריס למרות שאלו תופעות שמתוארות לפעמים, כדאי שתיבדקי על ידי המנתח; יתכן שיש לך שם זיהום או תפר שנשאר..