לענת ש.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ענת יקרה, גמר חתימה טובה, נסיעה טובה ומוצלחת, . מחזיקים לך אצבעות עם כולם ומאחלים בריאות טובה והחלמה מהירה ושלמה וכל שתבקשי לו יהי! ב ה צ ל ח ה ושיהיה קל!
מצטרפת לברכה בכל הלב. כל החג חשבתי עליך - שביום הכי קדוש (לך בוודאי יותר מלי ולאחרות כאן) תהיי על אדמת ניכר, ותילחמי למען עתידך. החיים מסביבך יתנהגו כבכל יום חול והכל יהיה משונה, מוזר ואחר. אז - שאבי נא כוח והרבה מסביבתך, ופירור גם מכאן - כי כולנו איתך. חתימה טובה!
גם אני מצטרפת לברכות ולאיחולים ולתקוות לטוב, שיעבור בקלות ובמהרה.
ענת יקרה, גם אני, כמו כולן כאן, מלווה אותך במחשבותיי, ומאחלת לך רק טוב. גמר חתימה טובה, שנה טובה, ואיחולי בריאות... מחכה לשובך... שלך, טלי