ניתוח שד - היכולת/ הזכות לבחור ?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, מניסיוכם הרב, אשמח לשמוע דעתכם בעניין: סיימתי טיפול כימותרפי לפני ניתוח וכעת עלי להחליט היכן לבצע אותו האם בבית חולים ציבורי, או בבית חולים פרטי. מי יהיה המנתח ? יש המון שיקולים לכאן ולכאן ואני מבולבלת ולא מצליחה לקבל החלטה. אודה לעזרתכם.
בוקר טוב, בסופו של דבר זה ענין של החלטה אישית. כמובן שבמערכת הפרטית המנתח הוא הכירורג שבחרת. במערכת הציבורית זה תלוי במדיניות של המחלקה שבה את מטופלת וכמובן שיש מתמחים בניתוח מעצם היות בתי החולים מרכז אקדמי המחויב להכשיר את הדור הבא של הכירורגים לטובת כולנו - זה בשום אופן לא אומר שהטיפול בך יהיה פחות טוב. בכל מקרה, שיהיה בהצלחה ובבריאות דינה
האם תוכלי מהידע והנסיון שלך לאמר מה קורה במקרה וחלילה משהו מסתבך בעת שעושים ניתוח פרטי, הן בזמן הניתוח עצמו והן לאחריו. בעת האחרונה שומעים המון על זיהומים שמקבלים בבתי החולים, לפעמים מדובר בזיהומים קשים ועמידים. האם אמת היא שבבתי החולים הפרטים, אחוז הזיהומים קטן יותר, מעצם העובדה שהם נועדו בעיקר לפעולות כירוגיות יזומות ? וברשותך, מהם לדעתך הטיפים לבחירת מנתח... ת ו ד ה
.