ניתוח או לא ? לאחר טיפול כימי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם בכל מקרה חייב לעשות ניתוח ? מהם המקרים בהם לא עושים ניתוח... ? אם כל בדיקות ההדמיה תקינות, בכל זאת חייב לנתח ? גם אם מקום הגידול לא סומן בקליפ לפני תחילת הטיפול ? איך מתמודדים עם סוגיה כזו ? מראש אודה על כל הכוונה ועצה.
טוב, ההנחיות על פיהן אנחנו עובדים מחייבות ניתוח לאחר טיפול כימוטרפי מקדים גם אם יש רושם להעלמות מוחלטת של המחלה במישוש והדמיה מכיוון שבאחוז מסוים של המקרים עדיין ניתן למצוא תאי סרטן באזור בו היה הגידול שהגיב לטיפול. בהעדר קליפ הענין הופך לסוגיה מורכבת יותר והמלצתי לך להתייעץ עם כירורג השד שלך על נרחבות הניתוח הנדרש בבריאות, דינה
תודה על תשובתך כיצד היית נוהגת במקרה בו אין קליפ...? האם זו בלבד התוויה להרחבת הניתוח... הגם שלא בהכרת קיים הצורך הרפואי ?