כריתת שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עלי לעבור כריתת שד מלאה ואנילחוצה מהתהליך עצמו,אפשר לקבל פרטים ממי שעברה זאת על התהליך ומה קורה מיד לאחר מכן ,בתודה מראש
הי התהליך הוא פשוט - מסירים את רקמת השד הפנימית וחלק מן העור כולל את הפיטמה. באיזור השד המוסר מותירים נקז ע"מ לנקז את הנוזלים המצטברים באיזור. את הנקז משאירים עד שמגיעים לכמות ניקוז של כ - 20 מ"ל ליממה - בערך כ - 10-14 ימים. בדר"כ מצריך הניתוח אישפוז של יממה עד חמש יממות (תלוי בסוג הניתוח - במקרה של שיחזור מיידי). התהליך לא נורא בכלל - לא הכי אסטטי אבל גם לא מפחיד כפי הנראה טרם הניתוח בהצלחה ושנה טובה
תודה על המידע