בריחת ממצא מהקופסית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדאבוני בבדיקות לאחר ניתוח הגיעו תוצאות פתלוגיות כדלקמן: פריצת קופסית מבית השחי, (נמצא אחרי הוצאת בלוטות הלימפה), מי יכול לתת לי הסבר מילולי ויכול לעזור לי לדעת לאן עלי לפנות עכשיו? שנה טובה מהמודאגת אורנה
קרוב לודאי מדובר בפריצה של גרורה בבלוטת הלימפה מחוץ לקופסית העוטפת את הבלוטה. קשה לתת פרוט בנוגע למשמעות הטיפולית בלי פרטים נוספים, אך קרוב לודאי תקבלי טיפול משלים המתאים לסרטן שד עם גרורות בבלוטות הלימפה. יתכן ותקבלי גם קרינה לבית השחי (תלוי מאד בפרוט מלא של התשובה הפתולוגית) בהצלחה ושנה טובה
תודה ושנה טובה אחרי החג אכניס את הממצא הפתלוגי ואודה לך אז ולמפרע על המשך תשובתך