הדבקת שיער
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אינני חולת סרטן אך אני סובלת מנשירת שיער עד כדי התקרחות. עד היום לא התגלתה הסיבה ושום טיפול לא עזר. אני מתעניינת בהדבקת שיער ע"י הדבק הרפואי new hope כמו שעושים ב"כל השיער" ורציתי לדעת אם מישהי פה עשתה את זה- האם זה היפואלרגני? יש נזק לקרקפת? מה קורה לשיער שעוד קיים? תודה
הי, ראיתי שלא ענו לך ולכן התקשרתי לחברה שהשתמשה בתקופת הטיפולים בפאה הנדבקת. היא מוסרת שזה לא כמו שיער מבחינת התחושה והנוחות אבל נראה מאוד יפה ועל כן עושה מצב רוח נהדר. אפשר לרוץ לקפוץ ולחפוף. הבעיה העיקרית זה תחושת חום וגירוד בקיץ. אז הנה גם עונות השנה בעדך. בהצלחה רבה. שתהיה לך שנה יפה וחתיכה
תודה רבה על המאמצים ועל התגובה. אני הולכת על זה!! שנה טובה והרבה בריאות
אני עשיתי את זה, זה יפה מאוד, נראה טבעי, וגם בסדר גמור מבחינת הנוחות עד שגם את טועה לחשוב שזה שלך - וזה אומר הרבה.