עידכון וברכה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בנות תודה תודה לכל המחמיאות לי, אני משתדלת.. ולאלו שחשבו שהזעזוע שהבעתי בעיניינה של ענת יעבור לי בשתיקה ובשלום - טעיתן ובגדול!! כן, זאת המדינה בה אנו חיים, מסתבר... ולכולן - שנה טובה ובריאה ונקווה לטוב ונעשה טוב בכל כוחותינו
ד"ר לאופר מרגיע ומעודד שיש אנשים כמוך ויותר מזה רופאה אנושית , נחזק את ידיך , אותם אלה שלא עברו לסדר היום בענין הזעזוע שהבעת בנושא ענת הם הם הצבועים , כי במידה וענת היתה בתם או אוחתם זה לא היה הטיפול שהיתה מקבלת ונשמח שיעזבו את מערכת הבריאות כי רופא נשבע לרפא ולא נשבע למרר חיי חולה . אנחנו מאחוריך מעריכות אותך וכן ירבו. שתהיה לכולנו שנה טובה המון בריאות ושהרוע יעלם.
היי, מקווה שהבעיות בנושא יפתרו בשנה החדשה, ושכל הנושא ישאר וייסגר בשנה הזו - כלומר ביום וחצי שנותר ממנה. בכל מקרה, אני בטוחה שלפחות הבנות כאן כולנו כאחת מאחורייך. ולכן, אם את זקוקה לגב - אנחנו כאן! שנה טובה והמון בריאות. סמדר
לא חשבנו (הכל מתועד) מה קרה?
ד,ר