שנה טובה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בנות יקרות, אני אומנם שותפה פסיבית מאוד בפורום, אבל עוקבת בענין רב אחרי כל מה שנכתב, ולכבוד השנה החדשה רציתי לאחל לכולן שנה טובה ומתוקה, שנה של הרבה בריאות והצלחה, שנה של אושר ועשיה, שנה שנתבשר בה רק בשורות טובות, שנה של הרבה שמחות, שנה שנזכה להגשים את כל חלומותינו והכל מתוך בריאות וחוזק, אז שתהיה באמת שנה טובה, תמר
גם אני מצטרפת לברכה זו מי ייתן וכל משאלותינו יתגשמו. אמן, כן יהי רצון אייריס
לכל בנות הפורום! אני מאחלת לכל הבנות שנה בריאה ללא מתחים ופחדים. ולבנות שנמצאות כרגע בשלבי הכימותרפיה שתעבורנה את זה מהר וטוב ותתחלנה שיגרת חיים רגילה ובריאה. שנזכה כולנו לשנה מוצלחת מאושרת ובריאה. למירב שלא נשמעה מזמן בפורום, אני מקווה שהכל אצלך כשורה, גם לך שנה נפלאה ובריאה.