החלפת טמוקסיפן לאחר שנתיים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, לוקחת טמוקסיפן של טבע כבר שנתיים. עכשיו היה חסר בבית מרקחת ונתנו לי טמוקסיפן של relon chem. האם זה בדיוק אותו הדבר? קצת חוששת להחליף כדור אחרי שנתיים..
לקריאה נוספת והעמקה
החומר הפעיל אותו דבר. תופעות לוואי יכולות להיות מעט שונות (לטוב ולרע) בגלל חומרים לא פעילים. אין סיבה לחשוש. אם יהיו תופעות לוואי, צריך יהיה לבקש מקופ"ח לממן את התרופה של טבע, או תחליף אחר אם קיים אצלם (לא ידוע לי שטבע הפסיקו לייצר, כנראה שפשוט מצאו תרופה זולה יותר)