שלום יצא לי הלילה 2 נקודות די שטוחות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יצא לי הלילה 2 נקודות די שטוחות וקטנות מגרדות על החזה ימין מצד שמאל לפיטמה כמו מן עקיצות. שבוע 9 להריון. מה זה יכול להיות? זה מסוכן? צריך להיבדק? תודה
הן בתחתית התמונה היא לא יצא ככ חדשה אבל הן ה2 נקודות
אין תמונה וגם לא כדאי להוסיף תמונה בפורום הזה. אם לא ייעלמו תוך שבוע או הגרד לא יירגע, תלכי לרופא עור / כירורג שד לבדוק את זה. לרוב מדובר בשינויים על רקע הורמונלי
זה לא מגרד כל הזמן רק אם יש מגע עם בגד או החזיה לדוגמא. תודה לך