סטרואידים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה שמופנית לרופאה שלום! מזה כשנה אני סובלת מסרטן שד גרורתי דרגה 4,אני כמעט בת ארבעים אני מטופלת הן בטיפול הורמונאלי (זולדקס+ארדיה)והן בקסלודה לאחרונה הומלץ לי ע" הרופא המטפל לקחת דקסמטזון שאלתי היא :האם זה קורטיזון?מה תופעות הלואי? ולמה זה עוזר? הגרורות הם בעצמות תודה מראש
שלחתי אתמול שאלה בקשר לסטרואידים אודה לך על תשובתך
תשמעי, אני לא יודעת. ארדיה וזולדקס זה טיפול נכון בגרורות בעצמות, אבל אני הייתי מוסיפה פמרה או ארימידקס, בהנחה שהרצפטורים שלך חיוביים; הרכב הטיפול שלך לא כל כך ברור לי ולא ברורה הסיבה להמלצה על סטרואידים. תבררי עם רופאך. ואולי כדאי לך לשמוע דעה נוספת..