גרורות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היה לי גידול ורק בלוטת לימפה אחת היתה נגועה (השוליים נקיים). בעקבות זאת קיבלתי רק טיפול בהקרנות ומטמוקסי. איך אני יודעת שאין גרורות בגוף? בממוגרפיה חוזרת הכל יצא תקין. גם במיפוי עצמות ראו רק את פריצות הדיסק. אנא ענו לי
מיקי במאה אחוז אי אפשר לדעת שאין גרורות, וזה נכון גם לגבי אדם שכרגע נחשב בריא. לפי הנתונים שמסרת והטיפול שאת מקבלת, ההסתברות שישנן גרורות היא נמוכה מאד מאד. לכן גם מסתפקים בטיפול בטאמוקסיפן, ולא נותנים טיפול כימי ולא עושים בדיקות מיותרות. תהיי בריאה ושתהיה לך שנה טובה
לא עברת כימוטרפיה???
תודה על תשובתך המהירה ושנה טובה