גוש גדול לאחר ביופסיית שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני כשבועיים וחצי עברתי ביופסיית שד תחת MRI. ממצאי הביופסיה היו ALHּ+FCC. לפני כשלושה ימים (כלומר שבועיים לאחר הביופסיה) ראיתי נפיחות על פני השד. כשמיששתי הרגשתי גוש גדול הנמצא כס"מ וחצי ממקום חדירת המחט. על פני השד אין כל צבע אבל הנפיחות ניכרת והגוש מורגש היטב. האם ייתכן שמדובר בשטף דם פנימי שהתפתח כשבועיים אחרי? האם אפשרי שלא רואים כל צבע של שטף דם וצבע השד רגיל לחלוטין? תודה מראש, ליאת
לקריאה נוספת והעמקה
אם שטף הדם עמוק, בהחלט יתכן שלא רואים שינוי צבע מבחוץ. אמור להתחיל להשתפר תוך שבוע בערך