מונדור תת עורי תוך כמה זמן חולף ואיך ולמה יצא
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
| מאת יערה שלום רב לפני שלושה שבועות עשיתי us שדיים בגלל כאב בשד שמאל כמו רגישות ושריפה יצא תקין ללא ממצאים לאחר שבוע נבדקתי אצל כירורג שד בדיקה ידנית גם יצא ללא ממצא מישושי.. לאחר יומיים מהבדיקה הידנית הרגשתי כאב בשד שמאל מיששתי ואני מרגישה משהו ארוך כמו וריד או חוט כמו מיתר של גיטרה במתיחה מבית החזה עד לשד… חזרתי לכירורג שד הוא אמר לי שזה מונדור תת עורי ממה זה יכול להיות? איך זה יצא פתאום? הוא אמר שזה חולף לבד אבל אני מודאגת איך זה יחלוף לבד תוך כמה זמן ולמה זה יצא? בת 32
מונדור תת עורי בשד כמה זמן לוקח לו לחלוף