מונדור web תת עורי בשד שמאל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב לפני שלושה שבועות עשיתי us שדיים בגלל כאב בשד שמאל כמו רגישות ושריפה יצא תקין ללא ממצאים לאחר שבוע נבדקתי אצל כירורג שד בדיקה ידנית גם יצא ללא ממצא מישושי.. לאחר יומיים מהבדיקה הידנית הרגשתי כאב בשד שמאל מיששתי ואני מרגישה משהו ארוך כמו וריד או חוט כמו מיתר של גיטרה במתיחה מבית החזה עד לשד… חזרתי לכירורג שד הוא אמר לי שזה מונדור תת עורי ממה זה יכול להיות? איך זה יצא פתאום? הוא אמר שזה חולף לבד אבל אני מודאגת איך זה יחלוף לבד תוך כמה זמן ולמה זה יצא? בת 32
הפורום פעיל?
כפי שאת רואה, הפורום פעיל בעיקר בשאלות ותשובות אונקולוגיות. תעשי כותרת "מבקשת התייחסות של כירורג" - אני לא מבינה בזה מספיק. או שתכתבי בפורום אחר...