סימנים ירוקים כחולים על השדיים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כמה ימים הופיע לי סימן ירוק כחול על החזה (נראה כמו שטף דם ממכה חזקה) לא קיבלתי שום מכה או חבטה, לאחר יומיים הסימנים הופיעו גם בחזה השני. כרגע יש לי סימנים כחולים ירוקים הנראים כמו שטפי דם, בשני צידי החזה בחלקו העליון של החזה , ללא כאב גם לא כשנוגעת. מה הסיבה לכך????
רק רוצה לציין: בת 20
הי, קשה לדעת, אבל סרטן שד בהחלט לא נראה כך. אם לא קיבלת מכה, צריך לבדוק אם אין הפרעות קרישה. תפני לרופא משפחה לעשות בדיקות דם ראשוניות, ולפי התוצאות כבר ינחו אותך איך להתקדם.