מימצאים היסטופטולוגים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרביופסיה בסימון מחט והממצאים הם בממצא מאקרוסקופי קטע מריקמה אפורה גמישה לעיתים מגוררת בממצא מיקרוסקופי כתוב שיש מוקדים של אנדוזיס ובמקום הקרוב לכריתה נמצא intraductal carcinoma of brest }keratin 5-gnegativ{ אבקשכם לענות במהרה דחוף כי אני ממש במצוקה תודה דפנה
דפנה הפירוש הוא שנימצאו תאים ממאירים שלא חדרו עמוק לרקמה; זה קצת כמו טרום-סרטן. ברור שזה "עדיף" על גידול חודרני, אך בכל מקרה מחייב הוצאה של הממצא.
אןקיי מה עלי לעשות עכשיו ומהו הטיפול מה ההליכים ,הפנו אותי לאונקולוג ,מה עלי לשאול מה עלי לעשות זה מבלבל מלחיץ והכי הרבה מפחיד בבקשה עזרו לי תודה