גוש בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אתמול הרגשתי בגוש די גדול בשד השמאלי, וכבר קבעתי תור לכירורג שד. ברצוני לציין שלפני חצי שנה ילדתי, ואני עדיין מיניקה, אם כי בשבועיים האחרונים, מאז חזרתי לעבודה אני מיניקה פחות. האם ייתכן שהגוש הוא חלב שנקרש בצינוריות החלב? יש לציין, שאני יכולה להניק משד זה, למרות שהבקר ההנקה כאבה, ואפילו התעוררתי בלילה מכאב. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליאורה, בהחלט יכול להיות שמדובר בסתימה בצינור חלב, אבל חשוב להיבדק בהקדם: אם זו אכן "סתימה" אז יש סיכון שיתפתח זיהום, ואז צריך לתת אנטיביוטיקה. רק רופא שיבדוק אותך יוכל לומר לך במה מדובר ואם יש צורך בבדיקות נוספות.