טיפול כימוטרפי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאחר טיפול כימוטרפי ראשון, קיבלתי אודם בגוף שעבר אחרי 4 ימים. כשבאתי לטיפול השני וסיפרתי לצוות המטפל, הורידו לי את המלחים מ20 ל- 12. שאלתי היא מה המשמעות של הורדת המלחים ולמה משמשים המלחים? (הטיפול שאני מקבלת הוא מסוג CA.) לאחר הטיפול השני קיבלתי אודם קל בחלק העליון של הגוף שעבר כעבור יומיים. תודה
לא ברור לי למה את מתכוונת ב"מלחים", אולי דקסהמתזון? אם מדובר בדקסמתזון, מטרתו היא טיפול נגד הבחילות והקאות.