גלי חום - סקר קטן...
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי! אני בת 30 מטופלת בזולדקס כחודשיים וטמוקסיפן כחודש. עם מתן התרופות הגיעו גם גלי החום ה"מדוברים" ( לא בבת אחת אבל הם כבר פה!) הענין הוא שיש ימים שאני כל הזמן סובלת מגלי חום וזה מטריף אותי ויש ימים שפחות... אתמול היו לי איזה 4 גלי חום בשעה! האם זה נורמלי? כשלכן יש גלי חום איך זה בא לידי ביטוי וכמה? מתי אמרתן נואש וביקשתן טיפול תרופתי? והאם זה באמת יכול להשתנות כל תקופה? כל יום? תודה על שיתוף הפעולה!
נורית ראי תשובתי לאסנת. נושא גלי החום בעייתי ומאד אינדיבידואלי. אין כללים: יש ימים איומים וימים "טובים". התדירות והעצמה משתנות אצל כל אשה ובין אשה לאשה. לדעתי, אינך צריכה לסבול. לעיתים, כדור אחד פותר את הבעיה או מקל עליה משמעותית. וזו כבר איכות חיים אחרת. שווה לנסות, התייעצי עם רופאך, ישנן מספר אפשרויות.
תודה! אפנה לרופא המטפל.