חיסון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלה עברתי לפני שנה ניתוח וטיפולים כימוטרפיים והקרנות המערכת החיסונית שלי לפי ספירת דם די נמוכה אבל בסדר. הנכדה שלי מקבלת היום יום ראשון חיסון נגד פוליו. האם מותר לי להתקרב לתינוקת? תודה שילה.
לקריאה נוספת והעמקה
לא צריכה להיות שום בעיה. אם את רוצה להיות סופר זהירה המנעי ממגע עם הרוק של התינוקת ב 3 ימים לאחר החיסון ומהחלפת חיתולים עם צואה 6 שבועות לאחר החיסון. כל זאת מדובר רק על חיסון פוליו בטיפות.
תודה על תגובתך. את מציינת כי מדובר רק על חיסון פוליו בטיפות החיסון הוא משולב עם זריקה. האם יש בעיה עם זה? שילה