שאלה לרופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! הרופא שניתח אותי אמר לי בטלפון שהוא מרוצה מתשובות הבדיקה הפטולוגית אבל כשבאתי לקחת את התשובה שאלתי באיזה דרגה הגידול והוא אמר שבדרגה שלוש ושזה יותר אגרסיבי אני מאד מודאגת מזה ורציתי לשאול כמה דרגות יש והאם אפשר להבריא מסרטן בדרגה כזו? ברצוני לציין שהגידול היה על קצה הריקמה העליונה של השד וגם לא היו גרורות בבלוטות. בתודה מראש!
בהחלט אפשר להבריא מגידול כזה. חשוב מאד לדעת את גודל הגידול, מעורבות בלוטות (שאצלך לא קיימת וזה מצויין) ואת הרגישות להורמונים ומידת ביטוי של HER2. מרבית החולות עם סרטן שד שלא התפזר לבלוטות מבריאות!