אשמח לתגובה!! תודה!!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
. ואם אפשר להידבק מנשיקה ? ממה כן אפשר להדבק מהמחלה הזו?? ואם חושבים שיש את המחלה הזאת...ולא עושים לגבי זה כלום! מה קורה אז??? זה מתפתח יותר?? החיים נהיים יותר קצרים??? מחכה לתשובות תודה!
ל- SOMEONE אני לא יודעת מי ומה, אבל לששאלות כאלו צריך גם כן לענות... אני לא רופאה, אבל אני יודעת שלא נדבקים בסרטן, לא מנשיקה ולא מהאויר. אם לא עושים כלום לגבי זה - אז כמו הרב המחלות אחרות אם לא מקבלים טיפול אכן החיים לפעמים מתקצרים. בסרטן חשוב הגילוי המוקדם. יותר פרטים אפשר למצוא גם באתר של אחת מתשע וגם באתר של האגודה למלללחמה בסרטן. יום נעים, סמדר
ודרך אגב, זו לא המחלה הזאת, זה סרטן. ויש אנשים מאחורי השם הזה.