סרטן השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום אני מקבלת טמוקסיפן וקרטיה כטיפול מונע לסרטן השד. היו ימים ששכחתי לקחת. מה יכול לקרות אם שוכחים לנטול את הכדורים האלה? (קרטיה - למניעת קרישי דם). כמו כן, רציתי לדעת בבקשה האם כשיש הסתיידויות גסות בשד אחד, שהתגלו בממוגרפיה מהיום, ומלפני חצי שנה הן לא היו, יש סיבה לדאגה? תודה מראש . חמדה
עדיף לא לשכוח לקחת את הכדורים. לגבי הממוגרפיה - תלוי איזה הסתיידויות ואיך הן נראות לרנטגנולוג, והוא ביחד עם האונקולוג יקבעו אם יש צורך בבירור נוסף.
תודה על התשובות. לגבי הממוגרפיה, הרופאה אמרה שאלה הסתיידויות גסות שנראות לה שפירות. ויש לבצע מעקב בעוד 1/2 שנה. אני בכל מקרה אקח את התשובה לאונקולוגית בבית החולים. לגבי הכדורים - ידוע לי שקרטיה לוקחים רק בגיל מבוגר. האם נשים צעירות שנוטלות את הקרטיה מסתכנות מתופעות הלוואי של התרופה? תודה חמדה